Olen siis tälläinen perus jojolaihduttaja ollut jo monta monta vuotta. Tarkoitus olis saada vihdoinkin ilman mitään tekosyitä paino alas ja uusi kevyempi elämä itselle. Tän blogin tarkotus on vain purkaa omaa pahaa oloa sekä niitä hyviä tsemppauksia. =)

Rehellisesti itseäni huijaamatta koitan päivitellä tätä blogia ja seurata omaa edistymistä päiväkirjan tyyliin. 

Aloitus (taas) oli haastava ja painoin jopa 78kg! Olen 154cm lyhyt joten kaikki ne kilot näkyi ja pahasti. Jopa 20kg siihen että olisin painoindeksin mukaan normaalipainossa (ylärajoilla). Joulukuussa tarkemmin tapaninpäivänä aloitin tän mun urakan ensimmäiset 10kg lähti helposti, tai "helposti ja helposti". Aloitin hyväksi havaitsemallani  jutta gustafsbegin GFG-dieetillä (go-fat-go), olen sillä ennenkin onnistunut painoa pudottamaan. 10kg lähti parissa kuukaudessa ja sitten repsahdin, elin normaalisti eli siis omasta mielestä normaalisti. Painoa tuli muutama kilo. Tällä hetkellä dieetti jatkuu ja vaaka näytti aamupainona 20.5.2014 68,4kg.

Tavoitteeni on tasan 16,4kilon päässä =)

ps. tänään oon käyny 45min pyörälenkillä ja ootan huomista aamulenkkiä ;)